Strona główna / Aktualności / Bezpłatne szkolenia ...

Bezpłatne szkolenia PPK w Twoim mieście

Aktualności

Grafika do artykułu

17 lipca 2020

Bezpłatne szkolenia PPK w Twoim mieście

Szkolenia otwarte to główny obszar edukacyjny prowadzony przez PFR Portal PPK. Szkolenia są organizowane w formie warsztatów w większości miast Polski. Dowiedz się w jakich dniach będą prowadzone szkolenia.

Bezpłatne szkolenie PPK w Elblągu
20 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Elbląskim Parku Technologicznym, znajdującym się przy ulicy Sulimy 1, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Bezpłatne szkolenie PPK w Żarach
21 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Glas Hotelu, znajdującym się przy ulicy Witosa 50, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.  

Bezpłatne szkolenie PPK w Słupsku
22 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Słupskim Inkubatorze Technologicznym, znajdującym się przy ulicy Portowej 13B, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Bezpłatne szkolenie PPK w Warszawie
22 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Warszawskim Domu Techniki NOT Sp. z o.o., znajdującym się przy ulicy T. Czackiego 3/5, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.  

Bezpłatne szkolenie PPK w Rzeszowie
22 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Hotelu B&B Rzeszów Centrum, znajdującym się przy ulicy Grottgera 28, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Bezpłatne szkolenie PPK w Gnieźnie
22 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Hotelu Feniks, znajdującym się przy ulicy Wrzesińskiej 18, odbędzie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.  

Bezpłatne szkolenie PPK we Wrocławiu
23 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 w Centrum Biznesowo-Konferencyjnym Zachodniej Izby Gospodarczej, znajdującej się przy ulicy Armii Krajowej 22 c, rozpocznie się szkolenie otwarte z zakresu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych.  

Szkolenie zostanie przeprowadzone przez eksperta PFR Portal PPK, który przekaże najważniejsze informacje z zakresu wdrażania PPK w firmie. W trakcie spotkania zostaną również udzielone cenne wskazówki z zakresu wprowadzenia PPK wraz z omówieniem doświadczenia firm, które zostały już objęte programem. 

Przed rejestracją na szkolenie prosimy o zapoznanie się z naszymi zasadami uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych, które znajdują się tutaj.

Aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się pod tym adresem: https://bit.ly/3cQQDw7 lub w formularzu poniżej.

(brk)(nat)

 

Ostatnie wpisy
1

13 kwietnia 2021

PPK na corocznej konferencji rynku benefitów pracowniczych - MeetBenefit
2

12 kwietnia 2021

AXA TFI to teraz UNIQA TFI 
3

12 kwietnia 2021

Szkolenia PFR Portal PPK w tygodniu 12 - 16 kwietnia 2021 – zapisz się już teraz
4

12 kwietnia 2021

Bezpłatne webinarium PPK po wdrożeniu – pytania i odpowiedzi
5

9 kwietnia 2021

Jak mogę sprawdzić stan swojego rachunku PPK?
Zobacz także
Zdjęcie artykułu PPK na corocznej konferencji rynku benefitów pracowniczych - MeetBenefit

13 kwietnia 2021

PPK na corocznej konferencji rynku benefitów pracowniczych - MeetBenefit

Zdjęcie artykułu PFR Portal PPK partnerem strategicznym 21. Banking Forum & 17. Insurance Forum

8 kwietnia 2021

PFR Portal PPK partnerem strategicznym 21. Banking Forum & 17. Insurance Forum

Zdjęcie artykułu II Ogólnopolska Konferencja Oświaty i Samorządu Online

31 marca 2021

II Ogólnopolska Konferencja Oświaty i Samorządu Online

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Ikona ciasteczek

W ramach realizacji usług przez PFR Portal PPK Sp z o. o. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.mojeppk.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.