Strona główna / Aktualności / Contact Center PPK – ...

Contact Center PPK – profesjonalne wsparcie i pomoc dla każdego 

Aktualności

Contact Center PPK – profesjonalne wsparcie i pomoc dla każdego 

19 sierpnia 2021

Contact Center PPK – profesjonalne wsparcie i pomoc dla każdego 

Od początku powstania Programu Pracowniczych Planów Kapitałowych uczestnicy i pracodawcy mogą uzyskać pomoc na dedykowanej Infolinii PPK. Jest dostępna w każdy dzień roboczy pod numerem telefonu 800 775 775 w godzinach od 8 do 17. Nasi doradcy obsługują dodatkowo kanały elektroniczne: mail, czat, messenger, za pomocą których można uzyskać fachową i profesjonalną pomoc we wszystkich kwestiach z zakresu Ustawy PPK.

Popularność i zaufanie do Contact Center PPK stale rosną. Wraz z każdą kolejną fazą oraz inicjatywami prowadzonymi przez PFR Portal PPK wciąż przybywa obsługiwanych przez naszą infolinię kontaktów. Łącznie do końca lipca bieżącego roku Contact Center obsłużyło blisko 90 tysięcy kontaktów. 

Co jest głównym celem Contact Center PPK?

Głównym celem Contact Center jest informowanie o szczegółach funkcjonowania Pracowniczych Planów Kapitałowych wszystkich zainteresowanych – zarówno pracowników, jak i pracodawców.

Największe zaangażowanie włożyliśmy w obsługę zapytań od pracodawców – to ponad 75% kontaktów. Wraz z zakończeniem ostatniego etapu wdrożenia programu PPK rośnie liczba kontaktów uczestników. Cieszymy się, że kontaktują się z nami, by zasięgnąć wiedzy na temat PPK, nierzadko rozwiać swoje wątpliwości czy zasięgnąć informacji o sposobach dostępu do środków gromadzonych na swoim rachunku.

Zakres działalności infolinii

Podczas całego procesu wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych konsultanci Contact Center szkolili się wspólnie z ekspertami PFR Portal PPK i stale podnoszą swoje kompetencje i budują doświadczenie. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć nawet na najtrudniejsze pytania, korzystamy z własnego zaplecza merytorycznego – na co dzień pierwszego źródła informacji o PPK. Poza udzielaniem odpowiedzi na skomplikowane pytania trafiające przez nasze kanały kontaktu, przygotowujemy między innymi: poradniki dla pracodawców, interpretacje Ustawy o PPK i materiały szkoleniowe. 

Wyniki pracy konsultantów 

Wiedza i kompetencje konsultantów Contact Center PPK zdobyte podczas całego procesu wdrażania PPK zaowocowały wysokimi wynikami badania jakości usług. Wysoko oceniono zarówno wiedzę merytoryczną, jak i jakość obsługi klienta. Stale się w tym obszarze rozwijamy i doskonalimy. Nasi doradcy to fachowcy.

Program Pracowniczych Planów Kapitałowych był również inicjatywą, która przyczyniła się do rozwoju Contact Center. Nie tylko w zakresie wiedzy, ale również organizacyjnie i lokalizacyjnie. Program PPK przyczynił się między innymi do powstania centrum obsługi kontaktów w Chełmie, w którym istnieje blisko 40 nowych stanowisk dla doradców. 

W ostatnich dniach mieliśmy możliwość wizyty w tej lokalizacji, potwierdzając wysoki standard przygotowania konsultantów i warunków, w jakich jest świadczona obsługa. 

(ws)
 

Ostatnie wpisy
1

22 maja 2024

Zadzwoń i skorzystaj z porady eksperta regionalnego (10:00-12:00)
2

21 maja 2024

Znamy już ostateczny termin uruchomienia Platformy Emerytalnej w Wielkiej Brytanii
3

20 maja 2024

PPK na Bielanach! Szkolenia stacjonarne dla kadr i płac   
4

20 maja 2024

Dlaczego warto oszczędzać w PPK?
5

17 maja 2024

Biuletyn PPK: 19,6 mln złotych z tytułu wpłat powitalnych PPK
Zobacz także
Zdjęcie artykułu PPK-na-telefon-0124

22 maja 2024

Zadzwoń i skorzystaj z porady eksperta regionalnego (10:00-12:00)

Zdjęcie artykułu Dlaczego_warto_oszczedzac_w_PPK_0524

20 maja 2024

Dlaczego warto oszczędzać w PPK?

Zdjęcie artykułu ile-moze-zaoszczedzic-osoba-po-55-rz-0524

17 maja 2024

Ile może zaoszczędzić w PPK osoba po 55. roku życia?

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W ramach realizacji usług przez PFR Portal PPK Sp z o. o. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.mojeppk.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.