Kod jednorazowy przy resecie hasła otrzymasz na telefon lub adres e-mail przypisany do rachunku PPK, którego użyłeś do rejestracji konta w serwisie MojePPK.

 

Jeżeli nie otrzymujesz kodu jednorazowego w procesie resetu hasła, może to m.in. oznaczać, że:

  • jesteś poza zasięgiem swojej sieci komórkowej i nie możesz odbierać wiadomości sms lub wpisany przez Ciebie numer telefonu jest niepoprawny (jeżeli wybrałeś sposób kontaktu „telefon”);
  • wiadomość z kodem mogła trafić do folderu SPAM lub wpisany przez Ciebie adres jest niepoprawny (jeżeli wybrałeś sposób kontaktu „e-mail”);
  • wszystkie lub niektóre z danych wprowadzonych do formularza resetu hasła są niezgodne z tymi przypisanymi do rachunku PPK, na który zarejestrowałeś konto w naszym serwisie. W praktyce mogą to być różne sytuacje, np.:
    • wybrałeś typ identyfikatora – „dowód osobisty”, a podczas rejestracji konta w naszym serwisie wybrałeś typ identyfikatora – „PESEL”;
    • wprowadziłeś kwotę ostatniej wpłaty podstawowej pracodawcy, której instytucja finansowa jeszcze nie odnotowała na rachunku PPK albo nie przekazała o niej informacji do Ewidencji PPK - w takiej sytuacji wpisz do formularza kwotę wpłaty z poprzedniego miesiąca albo poczekaj kilka dni aż dane zostaną odnotowane w Ewidencji PPK;
    • wprowadziłeś niepoprawny login;
    • w formularzu wybrałeś sposób kontaktu „telefon”, a przy rejestracji konta w serwisie wybrałeś „adres e-mail” (lub odwrotnie) - w takiej sytuacji powinieneś spróbować użyć e-maila/telefonu lub zaktualizować swoje dane kontaktowe w instytucji finansowej (aby użyć danych po zmianie, musisz odczekać kilka dni roboczych). Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i zmienić sposób kontaktu przypisany do Twojego konta w serwisie MojePPK na inne dane kontaktowe przypisane do innego rachunku PPK.

 

Pamiętaj!
W formularzu resetu hasła wpisujesz dane przypisane do tego rachunku PPK, na który zarejestrowałeś konto w naszym serwisie. Dane przypisane do rachunku PPK to dane, które Twój pracodawca przekazał do instytucji finansowej, zapisując Cię do PPK. Jeśli sam dokonałeś aktualizacji danych po zapisaniu Cię do PPK, użyj nowych danych. Jeżeli nie masz potrzebnych danych, zwróć się do pracodawcy lub zaktualizuj je bezpośrednio w instytucji finansowej.